• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31

リファレンス(下参照)には matrix × vector が返るって書いてあるんだけど、実際は vector × matrix が返ってくる。なんてこった。

   1  GLKVector4 GLKMatrix4MultiplyVector4 (
   2     GLKMatrix4 matrixLeft,
   3     GLKVector4 vectorRight
   4  );
   5  Parameters
   6  matrixLeft
   7  The matrix multiplicand.
   8  vectorRight
   9  The vector multiplier.
  10  Return Value
  11  A new vector created by multiplying the matrix by the vector.
  12  

posted by Face Saturn on Thu 4 Jul 2013 at 13:38
Contents
そりゃないぜ GLKMatrix4MultiplyVector4
Comments
瀧内元気: MacOS版は以下にあります * [genki/ViMouse](https://githu... '23-1
KingofSmack: Here also good reads for this mobile applicatio... '14-5
Spencer: You don't have to re-compile it, this version w... '14-4
staiano: Any chance we can get a recompile for 10.9? '14-1
dsjf: https://gist.github.com/6bf1bf2c3cbb5eb6e7a7 これ... '13-1
Services from s21g
twpro(ツイプロ)
Twitterプロフィールを快適検索
地価2009
土地の値段を調べてみよう
MyRestaurant
自分だけのレストラン手帳
Formula
ブログに数式を埋め込める数式コミュニティ